ابزار منو ثابت

نور خدائي

حسين آئينه نور خدائي است 
وجودش عين مصباح‌الهدايي است
اگر قرآن ناطق مرتضي بود 
حسين ايجاز آن در نينوا بود
بخوان اجمال و تفضيل امامان 
زخم يک جرعه زن با تشنه‌کامان
گرين يک جرعه ازجام حسين است 
نصيبت نورآفاق و شين و عين است
بنازم شور مرکب راندنش را 
فراز نيزه قرآن خواندنش را
عبورش را زخط آتش و خون 
حضورش را در اوج هفت گردون
سپرافکندن شب را به پايش 
طلوع صبح را در چشمهايش
غبار سم اسبش چون که خيزد 
به مستي سرمه در چشم تو ريزد
شهامت شرح قاموس حسين است 
شجاعت آستان بوس حسين است 

نام شاعر:نادر بختياري 



نظرات شما عزیزان:

نیلا
ساعت16:49---1 آذر 1392
سلام آقای غلط املایی......

شنیدم چند نفرو کلافه کردی....!!!

ببخشید گفتم "کردی"....کردید....!!!!!

هزار ماشالا از شما سنی گذشته....

جای پدر بزرگ منید......احترامتون واجبه!!!!!!

وبم میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظرت باشم؟؟؟؟؟؟؟

نخواستی بیایم حداقل بخاطر یه نظری که برات گذاشتم بیا ونظر بزار........

راستی....خداییش وبت قشنگه....

درضمن نم دو تا وب دارم....

دو تا شو میای؟؟؟؟

no-love-no-life.loxblog.com
سلام ، نوع پیغامتون کاملا" گمراه کننده و توهین آمیزه ، بازدید کنندگان دیگر فکر خواهند کرد که خدائی ناکرده بنده توهینی کرده یا اشتباهی مرتکب شدم ، لذا خواهش میکنم به هنگام ثبت نظر برای مخاطب عمومی دقت فرمائید شما خودتان هم در همین پیغام دارای حتی غلط املائی هستید ، من این وسط چیکار باید بکنم ؟ ( در ضمن نم دو تا وب دارم ) درستش اینه ( در ضمن منم دو تا وب دارم ) بحرحال ترجیح دادم جواب کامنت سرکار رو در نظرات خصوصی هر دو وب معرفی شده ثبت کنم . موفق باشید خانم . دلشوره

پ
ساعت14:07---27 آبان 1392
سلام مرسی که بهم سر زدی...من اهل قائمشهرم شما کجا زندگی میکنید؟مرسی بهم سر زدید... راستی نمیشه این دکلمه رو دانلود کرد؟ خیلی قشنگهپاسخ: سلام ، حتما" ، میشه دانلود کرد ، از وب خودم دانلود کنید .در ضمن محبت کن آدرس وبت رو در پیغامهات مشخص کن تا بدونم مخاطبم کیست لطفا" . دلشوره ،

ريحانه
ساعت11:37---27 آبان 1392
صبح عالي هم بخير.من رمز وبمو به يكي داده بودم ديروز چون براش سو تفاهم پيش اومده بود.خط خطي كه براي مريم خانوم نوشته بودم چون فقط ميدونم مياد وبم وديگه هيچي ازش ندارم.چشم
پاسخ: براتون نظر گذاشتم


ريحانه
ساعت10:50---27 آبان 1392
سلام جناب دلشوره منظور بنده متن دكلمه بود.ممنون اجازه داديد.خواستم حلال باشه
پاسخ: سلام ، دلشوره اسم نیست ، نام وبلاگه . دلشوره


mohadeseh
ساعت20:34---24 آبان 1392
سلام بابت دیدنتون از وبلاگم مچکرم.شما هم وب قشنگی دارید مخصوصا اون دکلمه ای که گذاشتید واقعا زیبا بود

ببخشید آهنگ وب من یکی هست من از بقیه پرسیدم گفتن آهنگ یکی هست.شما چند وبو با هم باز کردین آهنگ ها قاطی شده .موفق باشین
پاسخ: براتون در باکس نظرات خصوصی وبتون مطلبی گذاشتم لطفا" مطالعه بفرمائید . ( مچکرم غلطه ، متشکرم درسته ، شدی 12 از بیست بخاطر ایرادی که رد کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:,

] [ 10:33 ] [ دلشوره ]

[ ]